کد خبر 1166980
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
مدیرعامل فرودگاه آبادان بازداشت شد - کراپ‌شده

پروانه سهرابی مدیرعامل فرودگاه آبادان پیش‌ازظهر امروز بازداشت شد.

به گزارش مشرق، پروانه سهرابی مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان  پیش‌ازظهر امروز بازداشت شد.

سوم دی‌ماه نیز دو تن از پیمانکاران طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی آبادان و ٣ تن از کارکنان این فرودگاه به اتهام تبانی، ارتشا و حیف‌ومیل بیت‌المال بازداشت و روانه زندان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    6 0
    خخخ بیچاره ها یا کی در افتادن ببینید حالا ؟؟
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    کلا باید مدیریت‌های لرهای بختیاری و خوزستان را زیر ذره‌بین گذاشت، متاسفانه بشدت در برابر دوستان و فامیلشان رودربایستی دارند و این باعث مدیران بی‌کفایتی در زمینه‌های اقتصادی و تجاری از آنان ساخته و بیشترین فساد در بین مدیران این دو قشر هستش، تنها باید کسانی صادقانه مواظبشون باشند تا دچار لغزش نشوند.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    عجب اسم را گفتید حالا اگر تهرانی بود عمرا اسم‌می نوشتی
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    مگر با بازداشتها کار درست می شود. بیایید رفتار خودمان را درست کنیم. بیایید واقعیت را رو کنیم. چندین سال است که مدارک جعلی در مدرسه ودانشگاه رد وبدل می شود جلو اینها را بگیرید.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    تمام مسئولین وکارکنان خودی آبادان(از منطقه ازاد،شرکت نفت،گاز وپتروشیمی گرفته تا ادارات‌‌‌...)امتیازی،سهمیه ای،خانواده شهید وجانباز،امنیتی،حراستی،رزمنده،رانتی وبا پارتی وارتشا انتخاب ومتصوب شده اند درآبادان سمت وجایگاه مسئولین بین هم به قیمتهای ۱۰۰میلیون تا یک میلیاردتومان خرید وفروش میشود(مثلا اگر اگر قرار مسئولی دستگیر بشود۱۰۰میلیون میدهد میگذارنش دراداره وقسمت چرب تری..‌)بخاطر اهمیت ابادان به لحاظ استراتژیکی وامنیتی،تقریبا هیچ مسئولیپ وکارکنان خودی را نمیشوددادگاهی حبس واعدام کرد-فقط درحد جابجایی وحداکثر(هتل زندان با مرخصی دائمی خواهدبود)
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    فقط اعدام-چون فرودگاه حساسترین بخش یک کشور هست،اونهم فرودگاهی که به لحاظ استراتژیکی به عراق وعربستان واعراب نزدیک ومهم هست وبراحتی وقتی خانم سهرابی درداخل با مسئولین اختلاس تبانی وارتشا میکنه قطعا با عربستان دوبی قطر وداعش وتمام خائنین وجاسوسها هم بطور مستقیم وغیر مستقیم تبانی ،خرابکاری ونابودی به بار میآورد
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    اصلا این سابقه کاریش چی بوده که مدیر یک فرودگاه بسیار استراتژیکش کردند!؟
  • FR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    حق کیو ندادند؟؟
  • کارمند فرودگاه اهواز IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بگذارید دقیق نظر بدیم ایشان کارمند دبیرخانه فرودگاه اهواز بود معلونم نیست به چه دلیل و با کدام صلاحیت معاون مالی فرودگاه اهواز شد. دو سال معاون بود و فرودگاه اهواز بهم ریخت . چیزی تحت عنوان قانون برای ایشان معنی نداشت. از معاونت بعد از یک افتضاح کامل برکنار شد . ۴ سال در فرودگاه اهواز حضور نداشت اما حقوق و مزایا رو کامل میگرفت و بعد به یکباره شد مدیر فرودگاه آبادان. حالا از سواد نگم براتون . این مدیر عملیاتی حتی قادر نیست برای خودش یه تاکسی اسنپ بگیره . دکتر هم هست از کجا چطوری مدرک گرفته نمیدونم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس